Gepost door: gijssterks | 15 januari 2007

Verslag van een fietstocht…

Vandaag een investering gedaan. Ik moest nog iets van PVC hebben, een afsluitdop en een stuk pijp. Naar de Gamma gefietst. Niet alleen de PVC. Maar ik heb ook een nieuwe deurbel gekocht, eentje met extra bel.

Al jaren hebben we een bel in de keuken hangen. Als er iemand aanbelt hoort ie buiten de bel niet en belt dan nog een keer, en nog een keer. Vervelend voor ons, vervelend voor degene die aanbelt. Wij kijken elke week in de reclame-krantjes en zeggen elke week ‘Weer niks wat we kunnen kopen’. Nu heb ik iets. Morgen installeren. Kost toch gauw weer 10 minuten, de oude belknop moet er af en zo…

Het was mooi weer. Alweer. Lekker. Ik mag dat wel. Er is voor mij maar 2 goede redenen dat het winter moet worden.

  1. Ik moet van mijn hout af zien te komen. Ik heb meer dan 10 kuub liggen. Normaal is een winter goed voor een kuub of 8. Ik kan pas fatsoenlijk stoken zonder de deur open te zetten als het kouder is dan +6 °C. De winter is op de helft, gerekend 1 november tot 1 april, en het schiet niet echt op.
  2. Om mooie foto’s te maken. Dan moet het wel sneeuwen.

Naar Boxtel gefietst. Als ik het toch over mooie foto’s maken heb: Zoiets vind ik een mooi gezicht. Om er eens een schilderij van te maken.

Op Venrode (? klik hier) was het bos uitgedund. Het verbaasde me, ik had niet in de gaten dat de bomen die er stonden zo dik waren.

===

Thuisgekomen zag ik dat ik iets fout gedaan had. Dit lag op het gras. Ik had hem nog zo goed weggezet, dacht ik. Achter het voorwiel van mijn fiets. Ik was weggegaan met de fiets en zonder hond. Ik had het kunnen weten…

Responses

  1. Jij weet zoveel, weet je dan ook waarom er BL op die boomstammen gezet is???

  2. Wat is dat voor luxe deurbel? Zoiets vind ik ook wel interessant.


Geef een reactie

Categorieën

