Gepost door: gijssterks | 30 mei 2007

Klaprozenveld

Vanmorgen even naar de stad geweest. Het was mooi weer, en ik was door mijn DVD-R’s heen en mijn jongste zuster vroeg een kopie van de foto’s van het ouderlijk huis die ik gemaakt heb voordat het huis verkocht was, en van het leegruimen. Mijn DVD-schrijver is een DVD-R, en ik kan wel wachten of zij een DVD heeft maar zij gebruikt hoogstwaarschijnlijk DVD+R’s, min of meer de Nederlandse standaard.

Onderweg dacht ik een mooie foto te hebben gescoord, hier rechts. Koolzaadveld op Sterrenbos. Mooi vond ik. Maar het kon veel veel mooier.


Dit korenveld vol met klaprozen kwam ik tegen. Haanwijk. Voor de loco’s: Tegenover het theehuis, vanaf Halder door de poort.

Ik heb er even staan te genieten. Ik niet alleen, er waren twee anderen met fototoestel. Het was ook wel erg erg mooi.

Nog een paar extra:

Klik op de foto’s voor een vergroting.

Misschien moet ik er eens heen met schildersezel, schilderen ter plekke. Zoals gepland is voor vanavond met de tekenles, afhankelijk van het weer, dan zitten we als het goed is aan de Keerdijk.

Responses

  1. Die klaprozen geven me gewoon een blij gevoel. Prachtig. Hier bij ons is geen klaproos te zien.

  2. Wat een mooie foto’s en prachtige natuur! Een verademing. En dat zo vlakbij waar ik vandaan kom :0)


Geef een reactie

Categorieën

