Gepost door: gijssterks | 11 maart 2008

Last Dance

Het weer was niet alles vandaag. Toch slaagde ik erin om deze mooie luchten te fotograferen vanaf de fietsbrug hier in Gestel.

Na de middag even een rondje hondje gedaan. Ik schrijf het vaker, het leuke van helemaal vrij zijn is dat je je tijd kunt aanpassen aan het weer. Meteen even naar de AH, op dinsdag werkt mijn lief en kook ik.

Varkenshaas in schijfjes met spekjes uit de wok met paprika, ui, knoflook, prei en champignons opgediend met aardappelpuree. En een glaasje rode wijn. Het was weer lekker.


Toen ik weer thuis was begon het te regenen. Geeft niet, ik was toch al van plan om te gaan schilderen. Doorgaan met het schilderij waar ik mee bezig ben, ‘Last Dance’.

Zo is ie nu.

Wat ik geleerd heb? Nog beter van achter naar voor werken. Eerst de achtergrond, meer dan nu. Daarna de figuren erop. Iets meer detail nog. Ik moet nog kijken wat ik er verder aan verbeteren kan.


Mijn keuze stond vast. Vanmorgen nog eens aan het zoeken geweest op internet, van de winkels wist ik het al, nu nog even de beste zoeken. Internet was veel goedkoper dan wat ik in de winkel kon krijgen en die hadden het niet op voorraad.

Mooi trouwens, Ideal voor betalingen. ‘Voor 16:00 besteld is morgen leveren, mits op voorraad’.

E-mailtje gehad intussen, wordt morgen bezorgd.

Wat ik besteld heb? Morgen meer.

Geef een reactie

Categorieën

