Gepost door: gijssterks | 2 april 2008

Tekenen – Jaar 2 les 23

Woensdag. Tekenen & Schilderen cursus. Voor vorige les Klik Hier.

Vandaag les 23, doorgaan met Portret tekenen.

Hier het eindresultaat. Rechts de foto en de tekening naast elkaar, onder, groter, nogmaals de tekening.

Ogen tekenen is moeilijk, ik heb weer wat geleerd. Een hand had ik ook nog nooit gedaan. Kan beter, vind ik. Eigenlijk zou ik ook de jurk nog verder moeten intekenen, maar dat moet thuis, dit was de laatste tekenles over dit onderwerp.


Nog drie lessen te gaan. Volgende week beginnen we met het laatste onderwerp: De Mens en zijn Omgeving. Dus Mens en Interieur, Mens en Landschap of Mens en Stad. Bedoeling is iets te doen met landschap etc en de mens daarin te tekenen. Onderwerp los van zijn omgeving, zoiets. We zijn benieuwd.

Responses

  1. zelf teken ik ook heel goed.
    maar verder dan die kan ik niet mooier.

  2. zelf doe ik ook aan tekenles al 4 jaar.
    maar wel leuk gedaan maar de vorm van het hoofd klopt niet vergelijke met die afbeelding.

  3. ik heb hem veeel en veel mooier gemaakt ik ben 10 dus ik ben beter mam vondt da ook duhhh

  4. sorry niet lullig bedoeld ofzo, maar de tekening klopt niet. de lijnen en vormen kloppen niet met hoe het er in het echt uit ziet. ik zeg niet dat je niet kan tekenen maar als je iemand of iets natekend moet je er voor zorgen dat hij zo precies mogenlijkt is, maar sorry dat zie ik hier niet in terug.

  5. Marijn, kan je reactie begrijpen, natekenen van een foto is moeilijk. Misschien een excuss dat het twee jaar geleden was – dat ik wellicht bijgeleerd heb sindsdien?

  6. Ik heb nooit aan tekenles gedaan, en ik kan nog beter dan dit…

  7. ik vindt het goed gelukt voor een beginnende tekenaar, natuurlijk zijn niet alle lijntjes precies goed, maar je kan zien dat de basis gewoon goed is, als jij blijft oefenen kan je nog is heel goed worden .


Geef een reactie

Categorieën

