Gepost door: gijssterks | 23 april 2008

Paardenbloemen

Gisteren schreef ik dat ik een paar weilanden ken die vol staan met paardenbloemen en dat ik als het vandaag mooi weer zou zijn er misschien heen zou gaan om foto’s maken. Bij de A2, afslag Sint-Michielsgestel / Boxtel-Noord dan richting Sint-Michielsgestel bij de A2. Je kunt ze zien vanaf de A2.

Vanmorgen was het mooi weer. Dus ben ik geweest. Mooie foto’s, ik moet er nog doorheen.

Ik moet oppassen, zo zadel ik mezelf op met een hoop werk. Ik loop achter, de Sint-Jan-foto’s moeten ook nog.

Hier alvast een voorproefje. Klik op foto voor vergroting.

  • Bij de Esscheweg vlak voor het viaduct over de A2:

  • Vanaf weggetje Venrode met de A2 op de achtergrond:

Geef een reactie

Categorieën

