Gepost door: gijssterks | 12 februari 2009

Mooie foto’s

Mooie foto’s zijn er om te laten zien.

Gistermorgen tegen elven ging ik even een rondje fietsen. Het was zonnig met een frisse wind, tegen de kou kun je je kleden. Ik begin dan graag met wind tegen, die was noordwest dus werd het Rondje Plas via Haanwijk. Fototoestel bij me. Het kleintje, de Panasonic FX55, achteraf bedacht ik dat ik mijn spiegelreflex mee had moeten nemen. Maar deze zijn ook mooi. Vind ik. Oordeel zelf. Klik op de foto’s voor vergroting.

  • Tussen Haanwijk en Sterrenbos de weilanden vol water en een beetje ijs erop.

 

  • Het Ir A J A M Segers Gemaal tussen Bossche Broek / Dungense Sloot naar de Dommel.

De reiniging van het gemaal werkte. Ik had het nog nooit gezien. Die grijper werkt automatisch.

Grappig, er stond een man bij te kijken, rond de zeventig. Ik stopte ‘Zo, hij werkt’. Die man ‘Ja, ik had niks te doen dus ik denk ik kijk even’. Alsof hij zich er voor schaamde dat hij zijn tijd stond te verdoen…

  • De Zuiderplas met op de achtergrond het Provinciehuis, provincie Noord-Brabant.

  • Werk aan het viaduct over de A2.

De A2 wordt verbreed en het viaduct Gestelseweg / Pettelaarseweg over die A2 moet verlengd worden of is het verbreed?. Vooral die van het staal vind ik (vergroot) mooi.

Je kunt aan de luchten zien dat het minder zonnig werd, minder blauw. ’s Middags een paar buitjes, toen zat ik binnen bij de tekenles.

Geef een reactie

Categorieën

