Gepost door: gijssterks | 28 februari 2010

Hyves & Weblog

Knipsel_hyvesNatuurlijk zit ik ook al lang op Hyves, als GijsS. Beetje contact houden met nieuwe ontwikkelingen. Niet dat ik echt actief ben op Hyves, 22 vrienden, dat zegt alles.

Vandaag heb ik op Hyves een feed gemaakt naar deze weblog. Om te proberen, kijken hoe het gaat. Als het goed is komt er een bericht iedere keer als ik een nieuwe log schrijf. Zoals deze.

Aanbevolen wordt om een feed te maken met volledig bericht, het bericht wordt dan ‘overgehaald’ naar Hyves. Ik heb er voor gekozen om vooralsnog alleen de header, de eerste paar regels, te laten zien. Binnen Hyves kun je dan met één klik naar de weblog zelf. Voor wie denkt dat het bericht interessant genoeg is.

Wie veel op Hyves is en me daar zien wil en (nog) geen Vriend is: Nodig me uit.

Twitter? Nee, daar doe ik niet aan mee. Een bericht in 140 tekens? Dat is toch veel te weinig voor mij… Vandaag nog even gekeken, ik heb er wel een account. Wie weet, misschien ooit wel, maar nu – nee.

Geef een reactie

Categorieën

