Gepost door: gijssterks | 3 maart 2010

Het Jumbo-magazine van maart is uit!!

Nee, nooit iets geweest waar ik nou naar uit keek. Het Jumbo-magazine. Alleen voor deze maand maakte ik een uitzondering: In de weblog van 20 januari, Terug in het UMC, schreef ik over de verpleegster die in het maartnummer van het Jumbo-magazine zou komen:


Deze andere zuster had een nieuw kapsel begin januari, ik heb haar toen nog gezegd dat ik het zo mooi vond. Dat wist ze ook nog. Ze vertelde dat ze in het Maartnummer van het blad van de Jumbo komt als De Metamorfose. Ik heb haar overigens wel gezegd dat ik niet teruggekomen was voor haar mooie kapsel of voor haar mooie ogen.

Toen kon ik geen foto laten zien. Nu wel, het Jumbo-magazine is binnen. Hier het artikel – met haar foto Klik erop voor vergroting:

Rennie_800x600

Natuurlijk kwam ik, zoals ik toen, 20 januari, al schreef, niet terug voor haar mooie kapsel of voor haar mooie ogen. Maar als je toch terug moet verzacht het tenminste iets… Trouwens – in het echt ziet ze er nog leuker uit dan op deze foto.

Responses

  1. Pas maar op voor je hart! Niet goed, al die opwinding. Hahahaha.

  2. Ik maak maar een grapje, hoor! Het is een knappe meid.

  3. … als mijn hart dat niet meer kan hebben :-)) :-)) …


Geef een reactie

Categorieën

