Gepost door: gijssterks | 11 maart 2010

ICD-controle UMC Utrecht

Vandaag naar het UMC Utrecht geweest, naar de dokter. Eerste ICD-controle na de ziekenhuisperiodes van januari.
Daarna zijn we nog naar Almere doorgereden, zoonlief zat ziek thuis. Vanavond weer eens fotoclub. Toen we thuis kwamen had ik nog geen krant gelezen, en het hond had ook de hele tijd alleen gezeten, die wilde wel even weg.
Kortom: Druk, op mijn manier. De log over de ICD-controle moet wachten tot morgen.

Zoiets heet een Cliff-hanger – nieuwsgierig maken zodat mensen de volgende aflevering kijken…

Gelukkig had ik de laatste log over de bomen al klaar staan, is er toch iets vandaag.

Morgen meer over de ICD-controle van vandaag, de titel voor die log heb ik al bedacht:

‘Een Hart Met Geheimen’.

Responses

  1. Spannend….ik kom morgen terug 🙂


Geef een reactie

Gepost door: gijssterks | 11 maart 2010

ICD-controle UMC Utrecht

Vandaag naar het UMC Utrecht geweest, naar de dokter. Eerste ICD-controle na de ziekenhuisperiodes van januari.
Daarna zijn we nog naar Almere doorgereden, zoonlief zat ziek thuis. Vanavond weer eens fotoclub. Toen we thuis kwamen had ik nog geen krant gelezen, en het hond had ook de hele tijd alleen gezeten, die wilde wel even weg.
Kortom: Druk, op mijn manier. De log over de ICD-controle moet wachten tot morgen.

Zoiets heet een Cliff-hanger – nieuwsgierig maken zodat mensen de volgende aflevering kijken…

Gelukkig had ik de laatste log over de bomen al klaar staan, is er toch iets vandaag.

Morgen meer over de ICD-controle van vandaag, de titel voor die log heb ik al bedacht:

‘Een Hart Met Geheimen’.


Responses

  1. Spannend….ik kom morgen terug 🙂


Geef een reactie

Categorieën

