Gepost door: gijssterks | 5 april 2010

Weekendje Amsterdam

Terug van een mini-weekend Amsterdam.

Het was leuk, veel gezien. Vermoeiend ook. Het lijkt erop dat de verkoudheid van mijn lief grotendeels over is … naar mij.

Niet teveel log vandaag. Morgen meer.

Vooruit, vlug even een paar foto’s die ik er uit gelicht heb klik op foto’s voor vergroting:

P1100007_amsterdam P1100009_amsterdam P1100016_amsterdam

Nu ik deze foto’s zie: Het weer was volgens mij toch wat minder dan deze foto’s suggereren.

Wat we allemaal gezien hebben? Ander keertje. Nu lekker warm bakje koffie thuis – en bijtijds naar bed.

Responses

  1. hee Gijss, ik zie via jouw weblog iemand uit medisch centrum Utrecht. Dat ben jij toch niet he? Ik hoop dat je gewoon lekker thuis zit te wachten op het eten.
    groetjes


Geef een reactie

Categorieën

