Gepost door: gijssterks | 9 april 2010

Mijn tijdelijke adres

Tot en met 23 april 2010is mijn tijdelijk adres

Hr Sterks,
Afdeling B4 West, Kamer 31
UMC Utrecht,
Heidelberglaan 100,
3584 CX  Utrecht

Bezoektijden 15.00 tot 20.00 uur (maar niet strak, zeker niet op 1-pers.kr).

Telefoonnummer op aanvraag via Mailformulier linksboven op deze weblog.

Op e-mail ben ik, naast het normale thuisadres, ook bereikbaar onder xxxx.yyyyyy@gmail.com waarbij xxxx en yyyyyy staan voor mijn voor- en achternaam – ik omschrijf het om spam-robots te blokkeren.

Hoe lang ik hier nog ben? Vanmorgen is de kamerreservering verlengd voor de periode 9 t/m 23 april 2010 met volgende week vrijdag 16 april een ablatie. Later meer.

Geef een reactie

Categorieën

