Gepost door: gijssterks | 4 mei 2010

Monumenten – Fietsroute

Alsof er niets gebeurd is zo gaat het leven door. De Fietsroute langs de monumenten bijvoorbeeld.

Op 23 maart 2010 was ik op het gemeentehuis geweest om door te spreken. Volgende stap was af te spreken met de uitgever over planning en hoe het een en ander bij de uitgever aangeleverd moet worden. .

Alsof er niets gebeurd is? Er was niets gebeurd. Ik was er even niet dus geen nieuwe foto’s en mijn vriendin op het gemeentehuis had op dezelfde dag dat ik uitviel haar enkel bezeerd, ze was ook even uit de running. Zij kon en mocht nu nog niet autorijden. Ik ook niet, maar ik loop een stuk beter dan zij nu.

Vanmiddag hebben we vergaderd, zij en ik en de uitgever.

Img_1659_gemeentehuisWe zouden naar de uitgever toe gaan maar het was toch verplaatst naar het gemeentehuis, de uitgever was de enige die kon en mocht autorijden.

Planning doorgenomen, en wat we al hebben en nog moeten doen. Het komt er op neer dat we, om in het 2e weekend van september het boekje te kunnen presenteren, op 1 augustus het boekje druk-klaar moeten hebben, 1 juli raamwerk klaar zodat de layout definitief gemaakt kan worden, en 1 juni alles in principe klaar moeten hebben. Tussendoor afstemming met de monumentencommissie. En ik ben er steeds ook bij betrokken.

Kortom: Even wat werk aan de winkel! Ik had al wat foto’s die ik zou maken, dat is er nog niet van gekomen.

Toch al een drukke dag. Vanmorgen wat boompjes opgeplant, voor mijn vriend. Wel lekker bezig geweest. Het begint weer te komen…
ZO druk gehad – niet eens foto’s gemaakt…


Jammer dat de vergadering later begon dan gepland. Toen ik thuis kwam waren schoondochter en kleinzoon alweer weg, die waren op bezoek geweest…

Geef een reactie

Categorieën

