Gepost door: gijssterks | 10 mei 2010

Kalf op de foto

Op weblog van 1 mei schreef ik al over de koe en het kalf van mijn vriend, en dat ik mijn spiegelreflex mee zou brengen om een paar hele mooie foto's te maken van het kalf.

Vorige week maandag had ik boompjes geplant maar toen was het niet zo'n mooi weer om foto's te maken. Vanmorgen ben ik er weer geweest. Tuinhulp. En foto's gemaakt, de zon scheen – een beetje.

Een foto maken van dat kalfje volledig viel nog niet mee. Terwijl ik hem in beeld probeerde te krijgen ging hij steeds achter moeder-de-koe staan, net zo snel als ik omliep om hem in beeld te krijgen.

Heel grappig vond ik het verschil tussen de kippen en de koe.

De haan ging beschermend voor de kippen staan:

L5101666 Haan met kippen

De koe daarentegen deed geen moeite, het kalf moest zelf maar zien dat hij achter zijn moeder ging staan.

L5101670 Koe met kalf 
Van de andere kant (met hulpflits), let op het litteken van de keizersnede:

 L5101674 Koe en kalf Keizersnede

Ik vind de foto's erg mooi, vooral de eerste twee - en ik heb er nog meer!!

Geef een reactie

Categorieën

