Gepost door: gijssterks | 7 juni 2010

Lisa 3

Gisteren is Lisa 3 jaartjes geworden. Ik was er pas later na de kunstmarkt, goed 5 uur. Mijn lief maakte deze foto al van het uitblazen van de kaarsjes, toen ik kwam was de taart bijna op (gelukkig niet helemaal!).

Lisa 3

Natuurlijk had Opa ook nog iets meegenomen.
Toen het in mekaar gezet was wilde ik een foto maken met een grote 3 op het schoolbord, maar dat zat er niet in. Uitvegen met de borstel, dat is nog eens leuk, ik geloof dat ze uitvegen nog leuker vond dan het er op tekenen. Dan heb ik de neiging zo'n opmerking te maken als 'een echte vrouw' maar dat durf ik niet.

P1100932 Lisa schoolbord

En toen was het laat en was ik moe en ben ik nog in bad gegaan en heb Een tegen Honderd gekeken en nog wat. Te moe om een weblog te maken… Ik zal ook eens snel aan Lisa's derde fotoboek beginnen, sneller dan Lisa's tweede, dat was pas een maand geleden af…

Geef een reactie

Categorieën

