Gepost door: gijssterks | 12 juni 2010

Vuvuzela

Niet dat ik een Echte Voetbalfan ben, maar het WK Voetbal is iets anders, dan kijk je toch?

Dit keer denk ik dat ik niet veel wedstrijden zal zien. Die Vuvuzela. Tjseeetje… Verschrikkelijk. Nederland zal ik wel kijken, maar veel meer niet – alleen vanwege dat ******-geluid. Ik krijg er koppijn van.


Zit ik net dit te schrijven, ik wilde er een lekker stuk over schrijven – en dan hoor ik achter me een item op het nieuws, 8-uur journaal Ned 1. Ze kunnen het geluid wel weg-verminderen maar dat doen ze niet al te veel omdat het cultuur-eigen is …. Nou vraag ik je …

Gelukkig: Ze zeggen erbij dat de Belgische zenders er wel wat aan gedaan hebben. Ik kijk wel naar de Belgische zender!

Er is ook een protestwebsite, deze: http://www.antivuvuzela.org/ - ga je gang: Tekenen!!


Naschrift 21:20 – ze hebben het geluid weggedrukt, grotendeels. Op Nederland 1 zelf. Kan ik toch kijken. Engeland – VS heb ik intussen weggezapt, beetje saai… zal wel aan het geluid van het stadion liggen dat je bijna niet kunt horen …

Geef een reactie

Categorieën

