Gepost door: gijssterks | 16 juni 2010

Ik stop ermee

Ik stop ermee. Ik hou er mee op. Ik denk intussen in 'monumenten'.

De laatste twee weken nog eens door de routes gegaan. Gefietst en laten fietsen. Beschrijving van monumenten aangepast met een lid van de monumenten-commissie en in de routebeschrijvingen aangepast. Nog een paar foto's.

Nee, ik stop er nu mee, braaf is genoeg. Steeds veranderd er wat en met wat ik nu mezelf geleerd heb op het gebied van foto's maken van monumenten zou ik een aanal foto's nu anders maken.

Een voorbeeld: De laatste foto die ik vandaag gemaakt heb. Maaskantje 1, een voormalig café. Ik zag op de foto dat de Dungense Molen op de achtergrond niet meer klopt, de wieken zijn 'uitgekleed'. Vandaag toen ik er toevallig toch langs kwam een foto gemaakt. Niet helemaal toevallig, mijn lief fietste met mij nog een laatste stukje route Den Dungen, kijken of het klopt en logisch is – en daardoor heb ik ook nog een kleine aanpassing in de route gedaan.
Deze foto's bedoel ik, oud versus nieuw, er is intussen verbouwd, het is goed behouden gebleven zie ik:

Maaskantje 1 oud P1140196

Maaskantje 1 Nieuw P1110027

Morgenvroeg een vergadering op het gemeentehuis over het project. Eerste concept (kaft, opzet, enkele pagina's).

Ik probeer niets meer te veranderen. Tenzij de uitgever er om vraagt.

Geef een reactie

Categorieën

