Gepost door: gijssterks | 18 juni 2010

Fotoclubavond

Gisteravond de Fotoclubavond van Fotokring St Michielsgestel zoals elke drie weken,

Na de vaste agenda met weinig bijzonderheden de eerste presentaties van de WINGS Diashows, voor straks op de tentoonstelling van november.

Ik was er niet aan toe gekomen, afgelopen winter en voorjaar was ik met andere dingen bezig, ook de laatste weken is het er niet van gekomen.

Eén bijzondere diashow. De voorzitter die ook cursus WINGS geeft voor clubleden had een diashow gemaakt met voorbeelden van inzoomen. Een diashow van de kunstmarkt – met mij. Het schilderij van Den Bosch vanuit het Bossche Broek als achtergrond voor de titelpagina. 'Een onverwachte ontmoeting', dat was ik, ik vertel niet overal alles maar nu weten de fotoclubleden dat ik ook schilder.

Daarna fotobespreking

De foto's van mij, voor vergroting klik op de foto, reageren mag.

P1100966 Koe
P1100982 Paarden
P1100988 Koeien in water
     

Gewoon mooie foto's, goede foto's, goed scherp, bekende beelden maar zelden dat mensen ze van zo dichtbij zien en ook nog hun fototoestel bij hebben. Grazers op de Maashorst bij Escharen

'Maar je hebt je niet aan de regels gehouden', een van de leden doet iets met natuurbeheer bij de provincie. Op de borden bij de ingang staat dat je 25 meter afstand moet houden tot de dieren. Ik heb gezegd dat die beesten dat ook niet deden, er stonden er op en vlak bij het fietspad. En volgens Marianne Thieme hebben dieren net zoveel rechten als mensen dus geldt dat ook omgekeerd.

Onzin natuurlijk, je moet alleen de beesten niet verstoren en zeker ook nog aan je eigen veiligheid denken.

Volgende clubavond 8 juli – als er genoeg belangstelling is. Ik ben er, behalve als het mooi weer is, 8 juli is er ook weer Opera op de Parade in den Bosch, dat is een keer per jaar en dat gaat voor als het weer goed is.

Geef een reactie

Categorieën

