Gepost door: gijssterks | 1 augustus 2010

Feest!

Wat was het gezellig! Feest met zo'n 50 mensen. Iedereen was er, bijna iedereen, maar drie afmeldingen. Voor de rest waren ze er allemaal, inclusief degenen die het nog niet zeker wisten.

P1110586 Menu Anders dan wat ik gisteren suggereerde hebben we allemaal goed gegeten, Zuid-Amerikaans buffet. Naast de frisdrank en water bijna 2 fustjes bier van 10 liter, 6 flessen witte wijn, 3 rosé.

Het weer was ideaal, lekkere temperatuur met niet al te veel zon, anders wordt het onder een tent ook erg warm en in de zon nog warmer.

Cadeautjes, van een van mijn zusters kreeg ik zelfs een feest-overlevingspakketje met toastjes en zo, die had de weblog goed gelezen. Geen risico.

Ik maak er ook geen gewoonte van om de familie vrienden en bekenden op de foto te zetten, net zo min als dat ik hier opzet wat ze zeggen. Eén uitzondering moet ik maken. Harrie zei 'Je moet hier oppassen want alles wat je zegt kan zomaar op zijn weblog komen'. Harrie: Deze keer heb je gelijk!

Natuurlijk heb ik wel foto's gemaakt, het bloed kruipt waar het niet gaan kan, maar niet veel. Ik had wel wat anders te doen, het was feest, ik was het middelpunt.

Het echt aller allerleukste was natuurlijk dat ze er allemaal weer waren en dat het zo gezellig was!

Wat mij rest is je een collage van een paar foto's te laten zien:

Collage feest 60 - 1 augustus 2010


Gisteravond nog een verrassing. Mijn lief zei 's middags al dat ik 's avonds mee moest, ik moest maar afwachten waarheen. Geen idee had ik, ik ga dan ook niet teveel zitten denken van 'Wat zou dat zijn…', in zo'n geval moet je afwachten en uit handen geven. Je laten verrassen.

Ik werd meegenomen naar het dorpsrestaurant waar de kinderen en hun wederhelften en de kleinkinderen al binnen waren. Totale verrassing! We hebben lekker gegeten en ook dat was kei-leuk!


Zestig worden is zo helemaal niet erg!

Geef een reactie

Categorieën

