Gepost door: gijssterks | 31 augustus 2010

Het gezicht van de laatste dag van augustus 2010

Foto van vanmorgen 31 augustus 2010, 8:28 langs de Dommel bij Zegenwerp.

Ik vind hem erg mooi. De zomer die op zijn einde loopt, dauwdruppeltjes. Nog even …

P1110903 Zegenwerp

Ik liep gewoon zonder jas, er stond geen wind en het zonnetje scheen. Ik heb het sowieso nog niet koud, ik doe dan ook niet mee met al die mensen die meteen ingepakt gaan in jassen. Nog niet. Niet voordat het echt nodig is.

Scheelt wel, sinds ik geen medicijnen tegen ritmestoornissen meer gebruik. Geen koude voeten meer en zo. Ik heb het gevoel dat mijn interne thermostaat een paar graden hoger gezet is.

Geef een reactie

Categorieën

