Gepost door: gijssterks | 9 september 2010

Monumentenroute – de finale

Morgen is de presentatie van de Monumentenroute. De finale.

Meierij monumentengids

Ik heb het nagekeken op deze weblog, categorie Monumenten: Op 17 februari 2009 was de vergadering over een Kunst- en Monumentenroute waarbij – vooral door mijn inbreng – besloten werd dat de routes apart zouden verschijnen. De Kunstroute is er al lang, na veel wikken en wegen en nog meer is de Monumentenroute er nu dan ook.
Het grappige vind ik dat het oorspronkelijke idee uiteindelijk is teruggekomen in een andere layout. Ik had foto's in de tekst, nu is het linkerblad tekst en rechterkant de foto's.

Morgenmiddag 10 september 2010 om 17:00 uur de presentatie van het boekje. Ik ben eigenlijk maar een beetje benieuwd, ik kan goed visualiseren en heb de drukproeven gezien, het zal geen verrassing zijn. Wel benieuwd naar de reacties erop. De uitgever en een paar van zijn mensen hebben stukken gefietst en waren in elk geval razend enthousiast.

Morgen meer. Of overmorgen…

Een project afgesloten. Wie een idee heeft voor een nieuw project is welkom!

Geef een reactie

Categorieën

