Gepost door: gijssterks | 13 november 2010

13 november 2010 – zesde verjaardag ofwel: GijsS ver 3.0

Zes - hoedje

 Er is er een jarig, hoera – hoera

Dat kun je wel zien dat is ik

 

Nee, ik loop vandaag niet met een hoedje op, dat staat niet met grijs er onder…

Zes jaar geleden – een dag met herinneringen, alleen niet voor mij – ik heb er geen actieve herinneringen aan.

13 november 2004 – de dag dat …

Ik kan er nu weer een flink stuk over schrijven maar dat heb ik al gedaan. Het begint toch meer en meer achter me te liggen. Zeker nu alles achter de rug lijkt te zijn zoals eergisteren weer bevestigd met de ICD-controle met allemaal nullen.

Daarom nu alleen maar:

Zes 

… en een Driewerf Hoera!


In de computerwereld krijgen programma's een nieuw versienummer bij een grote aanpassing en een sub-versienummer bij kleinere, bijvoorbeeld Adobe Reader 9.4. Met die aanduiding ben ik nu GijsS ver 3.0, versie 1.0 eindigde zes jaar geleden, de reanimatie en de 10 shocks in 7 ICD therapieën voor 2.0-2.7, nu na de 'reparatie' in april 3.0. Maar ja, dat staat zo gek op een verjaardagshoedje.

Geef een reactie

Categorieën

