Gepost door: gijssterks | 23 december 2010

Druk

Ja, ik heb het druk, de weblog schiet er bij in.

Na een week vakantie zo vlak voor de kerst natuurlijk de 'gewone' drukte, kranten bijlezen bijvoorbeeld. Ook de kerstinkopen moeten nog gedaan worden. Kerstboom optuigen.  Digitale kerstwensen versturen, Fotoclub en Tekenen bijvoorbeeld, de papieren kerstkaarten waren weg voor de vakantie. Met dit weer moet je natuurlijk ook tijd maken om een uurtje het bos in te gaan. Gistermiddag een crematie, een vroegere achterbuurman, niet naar Tekenen geweest. We hadden gisteravond ook nog een voorstelling in het Theater aan de Parade.

Creole Choir of Cuba Creole Choir of Cuba. Toen het begon dacht ik 'zonde van de tijd', in het eerste stuk zat een soort verhaal, dan is het jammer dat de creoolse teksten niet te volgen waren. De teksten op papier die we gekregen hadden waren niet te lezen in het donker. Gaandeweg werd het beter en het eindigde opwindend zoals dat 'hoort' voor zo een koor. Toch de moeite.

Vandaag de kleinkinderen. Veel foto's van de vakantie, die moet je niet al te lang laten liggen, daar werk ik tussendoor ook nog aan.

Wat ik maar wil zeggen: Maak je niet ongerust, er is niets aan de hand met mij. Alleen druk.

Nee, ik hoef me natuurlijk niet te verantwoorden. Maar toen ik belde om me af te melden voor het Tekenen was het meteen 'Toch niets met de gezondheid?' Het is voor sommigen minder ver achter de rug dan dat het voor mij is….

Geef een reactie

Categorieën

