Gepost door: gijssterks | 10 januari 2011

Fotoboek

Knipsel Vakantieboek Zwitserland Zo - het fotoboek van Zwitserland is klaar, ondanks allerlei dingen die ik tussendoor gedaan heb de laatste week. 72 pagina's zijn het geworden, Album Staand A4 (21×28 cm). 252 foto's telde ik in de gauwigheid.

Fotoboeken bestel ik altijd bij www.Albelli.nl, vroeger was dat Albumprinter.nl. De albums van Hema worden overigens ook door Albelli gemaakt, dan zijn ze door mekaar genomen iets duurder.

Ik heb nu voor het eerst voor Hoogglans gekozen, ik had het verschil gezien bij het boek dat Schoondochter gemaakt had van hun reis naar Rome.

Een paar bijzondere pagina's:

Eenden in een wak in Arosa (ca 1700 m hoogte):

Knipsel Zwitserland eenden Arosa 

Pastoor in Chur:

Knipsel Zwitserland Chur pastoor 

Volgens mij is het een heel mooi album geworden!

Geef een reactie

Categorieën

