Gepost door: gijssterks | 19 januari 2011

Achtendertig jaar

 

38

 

Achtendertig jaar zijn we getrouwd vandaag. Daar hoort een bloemetje bij:

L1195777 38 jaar getrouwd 

Mijn lief had beter gepland, omdat we laat waren gisteravond kon zij mij om 12 uur al een bloemetje geven.

Wat we doen? Zo meteen gaan we uit eten. Met ons tweeën. Gewoon met ons tweeën, vorig jaar lag ik in het UMC Utrecht … Gelukkig nu weer gewoon met ons tweeën uit eten!

Vanmorgen ben ik naar de tuin van de vriend geweest waar ik meeestal heen ga op woensdag, het was er prachtig weer voor, lekker zonnetje, weinig wind. Vanmiddag tekenen, ook daar was het prachtig weer voor, er kwamen een paar buitjes.  En zo meteen dus eten. En misschien vanavond nog de krant lezen, dat is er nog niet echt van gekomen vandaag…

Geef een reactie

Categorieën

