Gepost door: gijssterks | 24 januari 2011

Lijmklemmen

'Dat je dat ziet!' zei mijn lief. Ik bedoel deze aanbieding in de folder van Cranenbroek:

Cranenbroek 22-1-2011 
Tsja, ik zie zoiets. Al moet ik toegeven: het kan er best al eerder in gestaan hebben, zo goed lees ik de reclameblaadjes nou ook weer niet door.

'Zo een lijmtang wil ik wel hebben' zei ik, 'maar dan moet ik wel iemand hebben met een hele grote aanhanger of oplegger'.

Ze snapte het niet. Ik vroeg haar de regel van de onderste lijmtang van 4,95 voor te lezen – 'Nee, helemaal'. Toen viel het kwartje…

Wie het nog niet begrijpt …

 

De grootste lijmtang is 120×1200 cm = 1,2 x 12 meter. Misschien dat de cm moet zijn mm. 

Ik heb nog even op de site gekeken. Nou ja, ze zijn in elk geval wel consequent.

Geef een reactie

Categorieën

