Gepost door: gijssterks | 3 februari 2011

Opa-Oma-dag

Ondanks Opa-Oma-dag vanmiddag toch een rondje bos gemaakt. Wouter lag op bed, Lisa was creatief bezig met oma. Het was goed weer, morgen voorspellen ze zo'n slecht weer, dat kan bijna niet uitkomen. Toch een reden even een lekker eind te lopen, rondje drie kwartier.

Het gebeurt niet vaak overdag, het is meer iets voor de late namiddag als het licht te slecht is om nog een foto te maken, maar vanmiddag zag ik deze groep reeën (een reeënsprong heet dat officieel) op de akkers op Zegenwerp. Dus een foto klik op foto voor vergroting:

P1130246 Reeen Zegenwerp 

Veel buiten geweest bedenk ik nu. Vanmorgen op de fiets naar de geitjes. Voor het eerst met allebei. Wouter in het stoeltje voorop, en Lisa in het nieuwe stoeltje dat ik vanmorgen nog even gemonteerd had – alleen die sticker met Halfords er nog af proberen te halen, op de achterkant. Vanmiddag nadat ik terug was uit het bos nog naar het dorp gelopen, opa met Wouter in de wandelwagen en oma met Lisa en Lisa met de hond.

Ook meer foto's vandaag. Natuurlijk, de kleinkinderen. Deze, vind ik, een hele mooie die mijn lief maakte voor de spiegelwand in de gang:

L2035857 Kleinkinderen voor spiegel 

Niet echt geposeerd, alleen 'Ga nog eens kijken' toen ze daar bezig waren bij de spiegel.

Geef een reactie

Categorieën

