Gepost door: gijssterks | 6 april 2011

Tekenen & Schilderen Seizoen 2010/2011 Les 23

Woensdagmiddag Tekenles, les 22 klik hier.

Vorige week was ik begonnen met Perspectief / Architectuur. Ik had de eerste les daarvan gemist, dus beetje opschieten.

Voor de pauze heb ik verder getekend, na de pauze heb ik ingekleurd met pastel kleurpotlood. Het was 5 uur voordat ik er erg in had. Jammer, ik zou de kleuren toch nog intensiever gemaakt willen hebben.

Ik kan dan zeggen dat ik dat thuis zal doen, maar daar komt in praktijk nog weinig van. Na deze les nog twee lessen en een onderwerp waaraan we de handen vol zullen hebben, het zal dus vooralsnog hier wel bij blijven.

Dit is de tekening zoals hij nu geworden is. Moderne Architectuur.

L4067236 Tekening les 23  

Volgende les beginnen aan het laatste onderwerp: Een bord eten.

Thuis had ik tussendoor al een tekening gemaakt die vandaag gekopieerd is op tekenpapier, nu uitwerken in de volgende twee lessen:
– Natuurlijke kleur
– Zwart-wit, gebruik makend van arceringen
– 'Onnatuurlijke kleuren'
– Eventueel Blow-Up van een deel van het bord eten.

Geef een reactie

Categorieën

