Gepost door: gijssterks | 17 april 2011

Foto’s op zondag

Deze foto vond ik wel aardig. Zondagmorgen. Voor het ontbijt lekker een uurtje gewandeld met het beest. Zondagmorgen 17 april, tegen negen uur. Antoon was aan het vissen in zijn boot, ik ken Antoon. Rust, vredig, geen wind, nog net geen zon:

ANTOON AAN HET VISSEN:

P1140087 Antoon vissen halder

Ook mooi was deze. Afgelopen vrijdag heb ik het gazon behandeld met onkruidverdelger, er groeit teveel klaver in het gras. Ladder ervoor gezet zodat het beest er niet op zou gaan. Vond ze niet leuk, zondagmiddag, volop zon – en dan niet op het gras kunnen ..

IK WIL OP HET GRAS:

P1140090 Indy gras

Onderwerp van de inzend-fotorubriek van de weekendbijlage van De Volkskrant deze week: Schaduw in huis.
Ik heb er eentje gemaakt en ingestuurd. Deze. Best aardig vind ik.

SCHADUW IN HUIS:

Foto Schaduw in huis


Het Brabants Dagblad organiseert een fotowedstrijd. Boerderijen. Monumentale / echte / ooit echte boerderijen. Nou, die heb ik wel wat. Mooie foto's. Ik zal er eens enkele hele mooie selecteren. Kan nog even, inzenden tot in juni.

Geef een reactie

Categorieën

