Gepost door: gijssterks | 23 april 2011

Foto van de week

Druk. Zo druk heb ik het dat ik af en toe binnen achter de computer zit terwijl het buiten mooi weer is. Van alles, soms komen dingen samen. Vooral Heemkunde, afgelopen week de redactievergadering gehad, het nieuwe blad verschijnt eind mei, ook nog bestuursvergadering. Als hoofdredacteur van het blad heb ik eerst een boel voorwerk en dan verslag maken en zorgen dat het allemaal vooruit gaat. STIN werk. Tussendoor heb ik boerderijen-foto's op de site van de krant gezet, ik kom er nog op terug. Opa-Oma dag, met de kleinkinderen bezig zijn, er zijn dingen die je helemaal niet wilt laten schieten. Laatste tekenles. Natuurlijk toch tussendoor een stukje fietsen en wandelen, de beweging moet er in blijven. Ondanks de drukte toch tijd genomen om weer eens iets te schilderen al is dat nog niet zo ver dat ik het laat zien.

Omdat het zaterdagavond is en zelfs nu om acht uur mooi weer is om buiten te zitten en gisteren ook al geen weblog beperk ik me in deze weblog tot de mooiste foto's van de week. Nu denk ik er aan, volgende week is het ook weer fotoclubavond …

Ik was bij mijn vriend afgelopen woensdag, wat klusjes, dakgoot schoonmaken en zo. Ik heb toen ook zijn nieuwe kalfje op de foto gezet, twee weken oud. Mijn vriend, sinds eind gistermiddag weer in het ziekenhuis … weer …

Ik twijfel welke de mooiste foto is, meestal denk ik de tweede vanwege de stand, maar zoals dat kalfje veilig onder moeders kop door kijkt, dat heeft toch ook wel wat …

P1140108 Koe en kalf 

P1140102 Koe en kalf staand 

Responses

  1. dank vriend! liefs geerdien.


Geef een reactie

Categorieën

