Gepost door: gijssterks | 25 april 2011

Boerenmert Liempde (1)

Vandaag zijn we naar de Boeremèrt in Liempde geweest, zie ook http://www.boeremert.nl/ Natuurlijk gefietst, met het rondje naar de open dag bij de Bed en Breakfast waar mijn tekenleraar workshops geeft, achter Boxtel, rondje 32 km. Geen straf met dit mooie weer.

Ik had mijn spiegelreflex camera meegenomen voor de foto's. Natuurlijk heb ik er een paar teveel gemaakt, nog even aan werken. Maar ik heb er alvast een paar mooie uitgehaald.

Zoals die van deze dames in oude kledij, ze waren bang dat ze niet goed op de foto kwamen. Nou, beoordeel zelf zou ik zeggen:

L4257394 Dames 

Als iemand ze kent … 'We komen toch niet heel gek bewerkt op internet' zeiden ze. Je kunt ze geruststellen.

Iets heel anders waren de werkpaardenshows. Hier het achtspan, indrukwekkend, ik vind Belse paarden zoals we ze hier noemen, sowieso heel mooi. Ook al waren het eigenlijk het Zeeuwse paarden.

L4257442 achtspan 

Op de markt zelf konden kinderen met de huifkar een klein rondje maken. Over deze foto ben ik ook heel tevreden:

L4257375 Huifkar met paard 

Zoals ik zeg, ik heb er nog wat meer.Later – of in een album.

Geef een reactie

Categorieën

