Gepost door: gijssterks | 12 juni 2011

SHIT!!

Afgelopen maand had ik tussen de bedrijven door toch nog een nieuw schilderij gecreëerd. Abstract. Acryl, 60×80 cm. Hier netjes uitgesneden:

L6128098 Schilderij Cirkel 

Ik was er best tevreden mee. Netjes vernis erover. Alleen zag ik achteraf dat ik mijn naam er niet opgezet had. Kan altijd nog.

Vandaag wilde ik hem even netjes in een baklijst doen en binnen hangen. Een keer wat anders.

En toen …

SHIT

Het schilderij is niet haaks / niet haaks meer! In de lijst meer dan een centimeter scheef. Ook zonder lijst op de muur – het is geen gezicht.

L6128093 Scheef schilderij 
De foto is slecht, zonnescherm buiten met de zon erop – maar nog slechter is dat het hardstikke scheef is. 

Ik heb nog geprobeerd om het haaks te maken met de hoekjes aan de achterkant maar dat is me niet gelukt. Rest er maar één oplossing: Spaanplaat of iets dergelijks iets minder dan 80×60 en doek er af halen en spannen op de plaat. Tenzij er iemand anders een betere / simpelere oplossing heeft.

Die naam die ontbrak is natuurlijk een vooruitziende blik geweest …

Geef een reactie

Categorieën

