Gepost door: gijssterks | 7 juli 2011

Jammer Opa…

“Jammer Opa …” moet Wouter vanmorgen gedacht hebben toen hij het krentenbolletje op mijn ontbijtbordje zag liggen. Die was ik mooi kwijt. “Eeehhhh Eeehhh….” en wijzen, zo gaat dat als je nog niet kunt praten. Hier zit ie met zijn nieuwe schoenen – en mijn krentenbolletje.


Opa Oma dag. En dat met dit weer. Lekker, niet te warm maar wel weer om naar buiten te gaan. Vanmorgen even naar de Gamma gefietst in Boxtel en terug langs de Dommel bij Gemonde. Wouter bij mij voorop, Lisa bij mijn lief achterop:


Vanmiddag is mijn lief met Lisa naar het pleintje hier vlakbij geweest, spelen in de zandbak en op de speeltoestellen. Indy was er ook bij:

Toen ik vanmiddag nog even boodschapjes ging doen met Wouter kon ik het niet laten: Even bij de boom die daar bij de brug omgedaan is:

Opa Omadag, er zijn erger dingen …

Responses

  1. Lisa had een taart gemaakt voor Indy die 7 jaar wordt. En cadeautjes gemaakt met zand.Indy moest de kaars uitblazen. Geweldig


Geef een reactie

Categorieën

