Gepost door: gijssterks | 28 juli 2011

61

Vanmiddag sprak mijn buurman me aan.
"Alles goed met Gijs?"
"Nee, eigenlijk niet echt."
"Hoezo? Wat mankeert eraan?"
"Ik ben vandaag 61 geworden."
De buurman zei dat het met hem nog erger was, hij is intussen 72…

Wat ik maar bedoel te zeggen:

 

 

TaartTaart_1 Er is er een Jarig  

Hoera Hoera

Dat kun je wel zien

dat is ik


 

Eenenzestig. Als ik leeftijdgenoten zie dan denk ik vaak "Die is oud geworden". Gelukkig heb ik daar zelf niet zo'n last van, al weet ik dat mensen zichzelf vaak minstens vijf jaar jonger inschatten dan ze zelf zijn in de ogen van anderen.

Responses

  1. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren, Gijs! Een dag te laat helaas, maar niet minder oprecht. Ik ben echt blij dat je 61 bent geworden!

  2. Gijs, nog van harte gefeliciteerd.


Geef een reactie

Categorieën

