Gepost door: gijssterks | 14 september 2011

Schilderij “Man in bos”

Weblog.nl is hard aan het werk. Dat hoop ik tenminste. Geen bericht over de status vandaag. Ze hebben niet alleen een probleem met converteren, ook met communiceren. Als je denkt dat ik dit een beetje sarcastisch bedoel: Klopt!

Daarom vandaag weer een blog op de nieuwe (nu nog) voorlopige WordPress blog op WordPress.com.


Vandaag heb ik een schilderij afgemaakt. In dit geval was dat het ijzerdraardje bevestigen om het op te hangen. Gisteren had ik het gevernist.

Een paar weken geleden was ik er aan begonnen. Ik twijfelde nog of ik er nog iets meer aan zou doen. Ophouden is ook een kunst: Dat heb ik gedaan, mede op aanraden van mijn lief.

Het resultaat zoals het aan de muur hangt, afmeting 50×70 cm, Acryl op doek:

Het schilderij is gebaseerd op een schilderij van een schilder waarvan ik de naam kwijt ben. We zagen het in het Groninger Museum op 3 juni dit jaar toen we op bezoek waren bij mijn jongste broer.

Responses

  1. Dit schilderij kan ik zien, maar bij de andere foto’s zie ik alleen een lege rechthoek. Enig idee wat er mis is op mijn laptop?

    • Zoals je misschien gezien hebt heeft weblog.nl een groot probleem. Ze wilden de oude weblogs zoals http://www.gijss.web-log.nl omzetten naar http://www.gijss.weblog.nl (dus zonder streepje). Ze zouden dat doen op 23 augustus ‘maar het kan zijn dat je de volgende morgen nog niet op je weblog kunt’ schreven ze. Het is nu, 4 oktober, nog steeds niet mogelijk.
      Toen ik er een tijdje uitgelegen had en mijn weblog-driften niet meer kon bedwingen ben ik op https://gijssterks.wordpress.com maar opnieuw begonnen. Omdat ik een backup had gemaakt van gijss.web-log.nl kon ik die laden in WordPress. Alleen – jammer maar helaas – de afbeeldingen zijn niet meegekomen – en die tonen als een wit vlak :-(( Niks mis met je laptop dus om positief te eindigen!


Geef een reactie

Categorieën

