Gepost door: gijssterks | 29 september 2011

Peuterzwemmen, ofwel: Kun je hem zien?

Ik ben geen zwemmer. Ik hou niet van zwemmen. Het is dan ook lang geleden dat ik in een zwembad geweest ben, in elk geval niet dit millenium. Behalve dan die ene keer dat ik, aangekleed, meegeweest ben om foto’s te maken toen Lisa met mijn lief ging zwemmen.

Gisteren wel. Mijn lief maakte unieke foto’s: Ik in mijn zwembroek die ze, ergens diep weggestopt in een kast, gevonden had.

Peuterzwemmen

Normaal gaat onze schoondochter op woensdagmorgen peuterzwemmen met Wouter, nu 19 maanden en een beetje. Lisa is dan op school maar gisteren moest onze schoondochter werken, vandaar dat het gisteren al opa-omadag was.

Of wij met Wouter wilden gaan zwemmen? Natuurlijk. Zwemmen dus. Lisa ging ook mee, vrij vanwege een studiedag op school. Eentje zou met Lisa gaan ‘vrij zwemmen’, de ander met Wouter.

Mijn lief opperde dat ik wel met Wouter kon. Vond ik eigenlijk niet eens een slecht idee. Had ik nog nooit gedaan. De peuters krijgen ‘les’ in extra-verwarmde water, ook dat staat me wel aan.

Het was genieten voor allebei zoals deze foto laat zien:

Zwemmen


Achteraf bedacht ik ‘Kun je hem zien?’ De ICD bedoel ik. Niet dat ik daar actief mee bezig was, simpel iets wat ik achteraf dacht. En ja hoor, als je het weet zie je hem, zie de onderste foto. Niet dat ik me daar zorgen over maak. Niemand die daar op let. In het zwembad en ook in de sauna zie je allerlei beschadigingen aan mensen. Littekens. Bulten of kuilen. Tatoeages. IJzerwaren her en der.  So what?

Geef een reactie

Categorieën

