Gepost door: gijssterks | 12 oktober 2011

Er is er een jarig…

Vandaag is mijn lief jarig. Een vrolijker dag dan de natte stoep en het donkere weer op de achtergrond van de bloemen suggereert.
Daarom:

Lang zal ze leven
Lang zal ze leven
Lang zal ze leven
In de gloria
In de gloria
In de glo-ri-a
HIEP HIEP – HOERA
HIEPERDEHIEP – HOERA
HIEPERDEHIEPHIEP – HOERA

Zondag feest gehad.  Vandaag het vervolg erop. Vanmorgen enkele vriendinnen, vanmiddag haar collega’s toen ik naar tekenen was.*) Tussendoor telefoontjes. E-mails. De post met een stel verjaardagskaarten, ook altijd leuk.

Mijn lief had zelf taarten gmaakt. Populairste gebak vandaag: Tiramisu. Vandaag was de keuze Tiramisu of Appeltaart. De Tiramisu is op, de Appeltaart is nog heel op twee punten na (en eentje ervan had ik vanmorgen). Zondag was de keuze Tiramisu of Passievruchten of Appeltaart. Toen was de Tiramisu de enige die helemaal op was.

Vanavond nog vrienden en een petekind. Bij de koffie hebben we alleen keuze uit Appeltaart.

Het eten houden we simpel en thuis. Verse pasta en roerbakgroente met zalmsnippers en wokgarnalen. Normaal doen we dat zonder de wokgarnalen, vandaag is het feest. En als toetje natuurlijk chocoladepudding met slagroom, vaste prik bij verjaardagen, de kinderen hebben het intussen overgenomen.


*) Ik had aangeboden om thuis te blijven voor de catering, mijnn lief vond dat niet nodig. Achteraf zei ze: ‘Het was niets voor jou geweest, een groot deel was werkoverleg’. Nou ja, ik had in elk geval mijn goede wil getoond.

Responses

  1. Wat een leuke man ben je toch. En met een leuke vrouw. Soort zoekt soort, hé? Beetje laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd en nog heel veel gelukkige jaren samen gewenst!


Geef een reactie

Categorieën

