Gepost door: gijssterks | 15 oktober 2011

Herfstfoto

Natuurlijk hoopte ik mooie foto’s te kunnen maken van de herfst. Het zit er tot nog toe niet in. Tot vorige week was het te droog en warm voor de herfstkleuren en paddestoelen en toen even kletsnat. Gevolg is dat er nu relatief weinig paddestoelen zijn (vergeleken met vorig jaar) en als het koud wordt komen ze ook niet.
De herfstkleuren van de bomen vallen tot nu toe ook tegen vanwege het weer, bovendien zijn er bomen en struiken die al kaal worden.
Nu is het ook niet vochtig genoeg hier tenminste niet, om mooi licht te zien.
Echt mooie kleuren, echt mooie paddestoelen – ik  blijf opletten maar of ze nog komen …

Deze foto hieronder maakte ik afgelopen dinsdag, Zegenwerp, hier vlakbij. De vorm spreekt me op een of andere manier aan, ik kan het niet goed definieren maar ik vind het op een of andere manier apart:

Responses

  1. Mooi! Doet me aan een hart denken. Misschien dat dat het is?

  2. Nu je het zegt – zoals ik al schreef: iets was er!


Geef een reactie

Categorieën

