Gepost door: gijssterks | 21 oktober 2011

Foto van de week

Gistermiddag toen ik met Wouter naar de apotheek fietste en Lisa met oma thuisbleef zette ik mijn pet op. “Mag ik die pet” vroeg Lisa en ze zette hem op. Ik pakte mijn fototoestel en zij poseerde met pet. Eén foto maar. Ze vond de foto mooi, op de camera.

Toen ik gisteravond de foto’s overzette zag ik meteen hoe mooi die was. En dat hij, onbewerkt, perfect was als bureaublad achtergrond. *)

Natuurlijk ook doorgestuurd naar d’r papa en mama. Zoals mam zei, deze is bijna net zo mooi als die van Lisa van de tentoonstelling, Lisa in schilderij kijkend. Vind ik ook.


*) Ik laat de foto alleen klein zien, je hoeft niet precies te weten wat ik op mijn bureaublad heb staan.

Responses

  1. Mooi!


Geef een reactie

Categorieën

