Gepost door: gijssterks | 25 oktober 2011

Oktoberlicht

Oktober vind ik de mooiste maand om foto’s te maken. Het licht, het zachte licht door de lage zon en de net een beetje vochtige lucht.

Zaterdagmorgen half tien, ik deed een rondje met het beest door het dorp, rondje fietsbrug voor het ontbijt. Zo kwam ik langs het kerkhof en maakte deze foto:

Kerkhof Sint-Michielsgestel dorp

Zondagmorgen was ik ook weer vroeg, deze was iets voor 9 uur op Zegenwerp, bijna het tegengestelde van die boven van het kerkhof. Hoewel … voor een bidprentje??

Laan Zegenwerp 23 oktober 08:55

Ja, ik klaag wel de herfst van 2011 niet zo mooi is als de herfst in andere jaren, als je deze foto’s ziet zou je zeggen ‘Het valt wel mee’.


Ik ben bezig foto’s uit te zoeken voor de jaarlijkse tentoonstelling van de fotoclub, deze zijn eigenlijk allebei ‘tentoonstellings-waardig’. Jammer dat er maar 4 of 5 mee kunnen…

Geef een reactie

Categorieën

