Gepost door: gijssterks | 5 november 2011

Foto van de week

Vorige week vrijdagavond bleven ze logeren. Lisa en Wouter. Zaterdagmorgen ontbijt. Een krentenbol. Een foto.

Hij was mooi, die foto.

Na de vorige achtergrondfoto op de computer, de foto van Lisa die ook mooi was, log 21 oktober, was het tijd voor een nieuwe, deze keer was het de foto van Wouter. Ook nu weer onbewerkt, perfect als bureaublad achtergrond. *)


*) Ik laat de foto alleen klein zien, je hoeft niet precies te weten wat ik op mijn bureaublad heb staan.

Responses

  1. Wel ontzettend veel dingen! Hoe kan je er nog wijs uit? Pfft, Maar je kleinzoon is een schatje! Wat een prachtig glimmend haar!

  2. Hoe ik er wijs uit kan? Ik ben nogal visueel ingesteld, maar vooral ook systematiek (alles wat fotobewerken betreft bij elkaar etc).


Geef een reactie

Categorieën

