Gepost door: gijssterks | 12 november 2011

12 november 2004

12 November 2004 was een vrijdag.

Ik was net op een paar cursussen geweest, zou een nieuw project gaan doen. Sap R3 van afdeling Onderhoud. Overnemen van een collega die met pensioen ging over een paar maanden. Dacht ik, dat overnemen.

’s Middags voor ik naar huis ging nog even een eerste voorzet gemaakt voor mijn beoordeling van 2004. Hoofdstuk ‘Eigen inbreng’, gedeelte ‘Wat heb je zoal gedaan in het afgelopen jaar’ en zo. Wat ik nog ging doen in 2004 lag toch al vast, min of meer. Dacht ik.

Een gewone vrijdag.

‘Nu is het weekend, maandag zien we wel weer verder’

Dacht ik.

– wordt vervolgd, morgen meer –

Geef een reactie

Categorieën

