Gepost door: gijssterks | 28 november 2011

Intratuin

Het was mooi weer vandaag. Even naar Intratuin gefietst, we weten nu dat het op en neer bijna 28 km is. We moesten er even zijn voor iets anders maar natuurlijk kom je dan door de Kerstshow.

De grootste kitsch vind ik de kerstlandschappen. Zoals deze:

Thuisgekomen zag ik dat het nog erger kan. Op de foto op de voorgrond een Sinterklaas met zijn boot in de bergrivier – met waterval…

We waren niet de enigen, op de maandagmiddag. Had ik ook niet verwacht maar nu … het leek alsof er een busreis was georganiseerd, we voelden ons weer helemaal jong op de kerstafdeling …

Tip voor bejaardenhuizen? Gratis toegang en van alles te zien.

In elk geval vandaag met mijn lief een mooi fietsttochtje gemaakt.  Vanmiddag kon het, zonnetje, weinig wind. Lekker!!


Wat ik ook grappig vond? Teksten bij Intratuin zoals ‘Potten voor binnen’, of deze:

Responses

  1. Kitsch zeg je, wel we hebben nog iets gemeen 🙂


Geef een reactie

Categorieën

