Gepost door: gijssterks | 29 november 2011

Weblog conversie – Dag 99.

Gisteren was er weer eens een bericht van weblog.nl:

De herimport van de weblogs is klaar. Die van de afbeeldingen en mediabestanden nog niet. Vanaf dit moment gaan wij ons richten op het verbeteren van de functionaliteiten en designs.

Toch eens kijken hoe het is met de oude weblog. Vandaag, want gisteren ging er iets mis toen ik inlogde: ik keek naar de categorieën en toen was ineens alles weg. Achteraf denk ik dat het systeem er uit ging op dat ogenblik. Sindsdien ben ik er eventjes in geslaagd er in te komen. Wisselend, ik zie verschillende dingen afhankelijk van het ogenblik van de dag.

Een paar dingen die ik nu zag:

  • De blogs zijn allemaal terug. Die van de laatste paar maanden zitten er nog steeds dubbel in.
  • Plaatjes van de laatste maanden zijn er nog, de anderen nog steeds niet (maar ze schreven ook dat die er nog niet zijn).
  • De categorieën zijn web op de weblog, maar staan wel op de beheerpagina.
  • De layout is nog steeds kl***. Ik vind het knap om minder te leveren dan de standaard van WordPress biedt, zoals deze blog.
  • Er worden 10 logjes getoond. Als ik naar pagina 2 voor de elfde en verderl krijg ik nu een foutmelding, “The site you have requested is not installed properly. Please contact the system administrator.” Niet eens Nederlands. Vanmorgen kwam ik wel verder. Toen zag ik reacties op weblogs die ik nog nooit gezien had, blijkbaar reacties op blogs van anderen.

Nee, ik word hier nog steeds niet blij van.


23 Augustus 2011 was de conversie gepland.
Morgen is het 30 november. Dag 100 na aanvang conversie die wel 2 dagen zou kunnen duren …

Responses

  1. Nee, ik ook niet. Wat duurt het lang, hé? Alle lol in het bloggen vergaat je wel op deze manier.

  2. Ik hoorde ergens dat een weblog bijhouden steeds minder populair wordt. Ja, op deze manier begrijp ik dat wel …


Geef een reactie

Categorieën

