Gepost door: gijssterks | 3 januari 2012

2011 Weblog in cijfers

Statistieken 2011 van deze weblog gemaakt door WordPress.com

Deze weblog is aktief sinds half september 2011 als vervanging van de oude weblog gijss.weblog.nl die omgezet werd. Het zou 2 dagen duren, start 23 augustus. Na een maand heb ik deze aangemaakt. Nu, meer dan 4 maanden later, werkt die gijss.weblog.nl nog steeds niet – alleen als doorverwijzing.

Waarom ik er ook zo van baal? In de loop der jaren had ik wat opgebouwd. Ik werd vaak gevonden met Google.

Ik ben van nul af opnieuw moeten beginnen. Gemiddeld over 2009 om en nabij de 15.000 pageviews per maand. Vorig jaar boven de 20.000 per maand. Tot augustus…
Nu iets boven de 2.000 pageviews per maand. Duurt nog wel even voor ik weer hoger geklommen ben…

Hoeveel ik op de deels half en fout geconverteerde gijss.weblog.nl heb per maand? Weet ik niet, de statistieken zijn nog niet geactiveerd – te moeilijk voor ze blijkbaar.


De statistieken van WordPress over 2011:

Uitreksel:

Een New York City ondergrondse trein biedt plaats aan 1,200 personen. Deze blog was ongeveer 6.400 keer bekeken in 2011. Als het een NYC ondergrondse trein was geweest zou het ongeveer 5 trips duren om zoveel mensen te vervoeren.

Click here to see the complete report (English!).

Geef een reactie

Categorieën

