Gepost door: gijssterks | 23 januari 2012

Gemondse foto’s

Gisteren, 22 jan  2012, hield de fotowerkgroep van Heemkundekring de Hogert in Gemonde een fototentoonstelling.

Naast een groot aantal ‘eigen’ foto’s van Gemonde, gebeurtenissen en zo, was er ook gelegenheid geweest maximaal 10 foto’s in te sturen voor het wedstrijdgedeelte. In totaal waren er 175 foto’s ingestuurd.
Het publiek kon de foto’s beoordelen, de uitslag moet nog komen.

Het was een succes zoals te lezen is in dit bericht.

Natuurlijk had ik ook ingestuurd. Ik kom vaak genoeg in Gemonde en maak er ook vaak genoeg foto’s. Ik heb me vooral laten inspireren door ‘Heemkunde’, op de tentoonstelling waren ook veel natuurfoto’s.

Dit waren de mijne:

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Responses

  1. […] Met de foto van het monument bereikte ik de gedeelde 7e plaats (van 175 foto’s) op de tentoonstelling ‘Typisch Gemonde’, onlangs, 22 januari 2012. […]


Geef een reactie

Categorieën

