Gepost door: gijssterks | 13 februari 2012

Er is er een jarig …

Vandaag is kleinzoon Wouter jarig. Hij is twee geworden.

Afgelopen donderdag heb ik al een ‘verjaardagsfoto’ gemaakt, opa-oma dag. Hoedje maken voor zijn verjaardag. En natuurlijk op de foto gezet:

Doet me denken aan twee jaar geleden. Het was de dag dat de bomen gerooid werden,van een deel ervan stoken we deze winter de kachel. Ze stonden tussen onze tuin en de achterburen. De achterbuurvrouw wist dat er iets zat aan te komen. Toen ik gebeld werd maakte ze er een foto van:

Gisteren was het verjaardagsfeestje maar ook vandaag was hij echt jarig. Met muts, de hele dag. De foto die ik maakte van de taart heb ik aan onze schoondochter gegeven, misschien komt die wel op hun weblog.

Geef een reactie

Categorieën

