Gepost door: gijssterks | 18 februari 2012

Opa-Oma

Zo druk ben ik bezig met van alles (ja ook WORDFEUD, naam gijsst) dat de weblog er af en toe bij in schiet.

Ik bedenk dat ik de laatste tijd weinig kleinkinderfoto’s meer geplaatst heb op de weblog. Niet dat ik ze niet maak, het komt er alleen niet van. Ik heb ook nog een grote afstand in fotoalbums.

Soms heb ik mooie series, zoals afgelopen week toen Wouter koekjes in de koektrommel deed:

Het grappige was: Toen hij vervolgens een koekje mocht pakken wilde hij niet. Niet lekker genoeg. En hij had ze nog wel zelf gekozen (al had opa misschien wel een beetje gemanipuleerd door deze bovenop te leggen en die chocoladekoekjes met de afbeelding naar beneden te keren).

De donderdag is drukker sinds afgelopen zomer, sinds Lisa naar de basisschool gaat hier in de buurt. Tegen 12 uur gaat iemand (lees: mijn lief) Lisa ophalen. Eten. Even spelen en dan is het 1 uur en moet Lisa weer. Kwart over 3 is de school uit, weer ophalen. Nu gaat Lisa ook nog zwemmen, haar moeder komt ze om 4 uur ophalen en wouter wordt tegen zes uur opgehaald door zijn vader.

Na Opa Omadag donderdag kregen we vanavond logeetjes. Eten bij opa en oma. en blijven slapen.
Ze waren geschminkt vandaag. Het is hier Carnaval.

De schmink leverde een hele mooie bureaublad-achtergrond op:

Morgen zal schoondochter carnavalsfoto’s plaatsen op de weblog van de kleinkinderen. Verkleedfoto’s. Beschouw dit als een voorproefje.


Een oud-collega wordt grootvader, stond op Facebook. ‘Hoe zal het zijn om een echte OPA te zijn….’ schreef hij. Ja Jan, dat is me toch leuk, maar dat weet je pas als je opa bent!

Geef een reactie

Categorieën

