Gepost door: gijssterks | 13 maart 2012

… en morgen gaat gewoon de zon weer op …

Het leven gaat door. Nog wat dingen afwerken. En voor de rest …

De tandarts met de leuke tekst op de deur. Foto gemaakt en op Facebook gezet.
Ik had eind februari de oproep-mail gehad van de tandarts, die stond nog op ‘Ongelezen’. Gisteren belde de assistente en ik zei waarom ik nog geen afspraak gemaakt had. De tandarts, ‘zij’ van het tandartsen-echtpaar, condoleerde me.
Heel attent.

Een eerste grasmaaier die ik zag. Ik vond het nogal optimistisch, overdreven misschien. Maar toch.
Het is er de tijd voor, in mijn registraties zag ik ‘Eerste Grasmaaiers’ op 12 maart 2007 en 8 maart 2008.
Het gras ziet het licht, denk ik, en begint te groeien.
Had het nog niet verwacht. Hoewel, als ik buiten kijk…

Weer een handschoen gevonden. Niet dagelijks maar er blijven handschoenen bijkomen. Vijf stuks deze maand alleen al, en ik ben er niet altijd scherp op geweest.

Vanavond jaarvergadering Natuurgroep, morgen 10 uur Natuurwandeling op Haanwijk, tweede woensdag van de maand seniorenwandeling. ’s Middags Tekenen.

Het leven gaat door …

Responses

  1. Het leven gaat door … gelukkig maar.


Geef een reactie

Categorieën

