Gepost door: gijssterks | 17 maart 2012

Eerste hommel 2012

Bezig met een aantal dingen af te ronden rond het overlijden van ons moeder.

Zoals het leegruimen van haar kamer in het bejaardenhuis, vandaag. Net als in 2005 heb ik het gecoordineerd, nu was het toch veel simpeler, een kamer is anders dan een huis met schuur, stal en kippenhok.
Ook nu, in het klein, aan de hand van een inventarislijst gekeken wat ieder wilde hebben. Ging allemaal goed, de email is daarbij intensief gebruikt, we zijn met 8 kinderen. Niets naar de stort, wel enkele vuilniszakken gedumpt in de afvalcontainer van het bejaardenhuis, als iemand er de weg kent…

Ik schreef al: Het leven gaat door. Zeker met de ontluikende natuur van nu.

Zoals de eerste hommel die ik zag.  Ik schreef er eerder over, eerste hommel 2006 op 1 april 2006, en eerste hommel 2007 al op 21 februari 2007. In 2008 en 2009 heb ik het blijkbaar niet genoteerd. De eerste hommel 2010 was er op 18 maart 2010. Vorig jaar 16 maart 2011 (maar eigenlijk 12 maart omdat ik toen een klein hommeltje gezien had).

Redelijk gemiddeld dus.

Donderdag hadden we een rondje Gemonde gedaan met Wouter. Toen zagen we lammetjes, ook Echt Voorjaar:



Volgend weekend gaat de klok alweer vooruit. Mooi!

Geef een reactie

Categorieën

