Gepost door: gijssterks | 23 april 2012

Kampina 22 april 2012

Vanmiddag hebben we, mijn lief en ik, een mooi rondje gefietst. Rondje Kampina, niet voor het eerst, 33 km van huis naar huis.

Eén foto maar, ik had geen fototoestel bij me, vergeten, alleen mijn smartfoon. Dus geen foto van mooie paardenbloemenweilanden of andere mooie luchten dan deze:

Die mooie paardenbloemen had ik al eerder geblogd, zie  http://wp.me/p1QGIJ-os. Ze staan er weer net zo bij (alleen was de lucht vandaag niet mooi blauw).

Geef een reactie

Categorieën

